Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2012 14:15 - Духовно пробуждане
Автор: georgi1958 Категория: Други   
Прочетен: 1779 Коментари: 0 Гласове:
2



Духовно пробуждане е началото на възприятие и съзнаване на реалността отвъд физическото. То може да настъпи като резултат от коренна промяна в живота на човек или събитие от изключителна важност - инцидент, преживяване близо до смъртта или смърт на любим и др. Духовното пробуждане, обикновено, е резултат от духовен прогрес в предишни прераждания и идва като естествено продължение на същия. То е може да бъде съпътствано и с "отваряне" на някои от по-висшите сетива и възприятие на метафизичната действителност.

През зимата на 1998 година претърпях сериозен "инцидент" ( подробностите нямат абсолютно никакво значение, затова и ги спестявам ) - пребит и захвърлен край малък водоем в покрайнините на столицата, като в последната секунда живота ми беше помилван от извършителите. Докато се възстановявах от травмите имах всичкото време да мисля за целта и същността на живота на тази планета. Животът ми до онзи момент водеше в задънена улица - преследване на пари и забавления - като в повечето време пребивавах в алкохолно опиянение, без да ме е грижа за съпругата и двете ни малки дъщери. И тогава ясно осъзнах, че това беше последно предупреждение - в последната секунда Бог промени вече взетото решение на "боса" да бъда убит и тялото хвърлено във водата. Необходима беше огромна промяна - поврат в целия живот.

Години по-късно ясно видях Божието присъствие и ръководство в цялата поредица от събития, началото на които даде споменатия инцидент.

Скоро след това един приятел, най-добрия който имах и който имаше огромна роля за моята промяна, ми даде прекрасната книга на Йогананда "Автобиография на един йогин". По това време книгата все още не беше издавана на български, но някой ентусиаст я беше превел, и се разпространяваше като ксерокс-копие в две части. След прочитането на първата част бях толкова впечатлен и вдъхновен, че седнах на компютъра и потърсих думата "крия йога" в интернет. И още първият уеб сайт, който отворих ми даде всичко - Cyberspace Ashram for Kriya Yoga. Така открих и неговия автор и създател - Ханс, който по-късно естествено се превърна и в мой Духовен Учител ( Гуру ). Но за това по-нататък, тъй-като пътят който трябваше да извървя е дълъг.

И така беше време да се заема с възстановяване и изчистване на физическото си тяло. Травмите, които бях получил оправих с хомеопатични лекарства. Поради дългите години тежка злоупотреба с алкохол и цигари, за прочистване на тялото бяха необходими наистина драстични мерки. Започнах да правя гладуване поне един път месечно и най-малко за 3 дни. Истинско гладуване: пиех само чиста вода. По идея на моят приятел, когото споменах по-горе, гладуването беше предшествано от прочистване на системата. Начинът беше: 1,5 - 2 литра затоплена и подсолена вода се изпива на няколко пъти, като в почивките се правят упражнения за да си проправи водата път надолу. След малко започва и изпразването на червата, докато всичко изтече. Концентрацията на сол е малка, съизмерима с медицинския физиологичен разтвор. По време на гладуването е много важно да се приема колкото може повече чиста вода ( по възможност изворна, в никой случай хлорирана ) с цел да се изведат навън токсините, които се отделят в кръвта. Тази практика продължи около две и половина години.

Ако някога решите да гладувате по този начин, трябва да сте наистина в много добро състояние и да следите за промените в тялото си, най-вече кръвната захар.

И съвсем логично беше преминаването ми на вегетарианска храна. Високо енергийна храна, не консерви и замразени или изкуствено създадени продукти. Няма нужда да бъдете фанатици - "веган" и подобни - всяко нещо, което идва от природата, около нас е това от което имаме нужда, включително млечните продукти, яйца и т.н.

Малко след това, възприятието ми се повиши и започнах да усещам отвъд физическия план. Първо започнах да чувствам енергията на всичко, което влизаше в тялото ми - вода, други напитки и храна. След това започнах да виждам "грубата" аура на хората и растенията. по-късно да усещам аурата на допир както и вибрацията на всичко, което вземех в ръцете си. Докато един ден започнах да усещам най-висшата от всички енергии - Любовта.

image

След като вече бях открил за себе си източника на Крия Йога, ми направи силно впечатление поканата, която стоеше на видно място в началната страница на уеб сайта. Беше покана от Ханс към всички искрено търсещи Бог да посетят неговия ашрам в Германия и получат посвещение в Крия Йога. Престоят и храната при него бяха безплатни. Свързах се веднага с Ханс и не след дълго получих официална покана от негов ученик за оформяне на виза. И така първите дни на 1999 година аз пристигнах в малкото германско градче Синбах ам Ин, в покрайнините на което се намираше ашрама. Престоях цял месец там и получих посвещението в Крия Йога.

След завръщането ми в България, продължих съзнателно да практикувам около 2 месеца. Тъй като не виждах и не чувствах някакви резултати, скоро прекъснах. Междувременно четях безразборно всякаква литература и опитвах други практики. Една от прочетените книги имаше много силно емоционално въздействие върху мене: беше за Христос. Авторът беше Ошо, не помня точното заглавие, но усещах как нещо непознато влиза в сърцето ми и в очите ми имаше сълзи. По-късно разбрах защо. И така продължи животът ми още известно време.

Но Бог продължаваше да ми прави подаръци: моят приятел ми предложи да до придружа до Германия за покупка на кола и едновременно да посетим Ханс. По време на тази визита ми стана ясно едно нещо - ако искам да стигна до Бог трябва да съм сигурен, че пътя който следвам води натам. Разбрах моментално всичко и малко след като се прибрах в България спрях всякакви други практики и четенето на книги. Доста време мина докато се освободя от натрупания интелектуален "багаж" и направя място за да влезе истинското знание. А източникът на истинското знание е един - Бог.

На изпроводяк Ханс ми каза нещо, което се запечата завинаги в съзнанието ми: "Помни, всичко е възможно."

Бъдещето ми го потвърди по категоричен начин. Имал съм много трудни, и дори безизходни ситуации, но Божията подкрепа е била винаги с мене, защото сърцето ми искрено се стреми към него.

И за да направим промяната в живота пълна, в началото на 2000 година имигрирахме в САЩ. Започнахме живота си отначало и не след дълго бяхме отново щастливо семейство.

Главата на духовното пробуждане в моя живот свърши. Отворих главата на духовния прогрес чрез Крия Йога, работа за благото на другите и грижа за тези, които са в нужда.

Нека Божията истина влезе в живота ви и стане неотменна част от него



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: georgi1958
Категория: Други
Прочетен: 124553
Постинги: 34
Коментари: 15
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930